Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Bingöl Valiliği
Bingöl Valiliği
Bingöl Valiliği
  • VALİLİK
    Resmi İlan Tablosu Yöneticilerimiz Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Mevzuat Tarihçe Valilik Birimleri Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • BİNGÖL
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Personeli İhbar/Şikayet İl Etik Komisyonu İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Bülteni Resmi İlan Portalı Nöbetçi Eczaneler
  • İLETİŞİM
°C
9
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Resmi İlan Tablosu
    • Yöneticilerimiz
      • Vali (Ahmet Hamdi USTA)
      • Vali Yardımcıları
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Mevzuat
    • Tarihçe
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • BİNGÖL
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Sivil toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • İl Etik Komisyonu
    • İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Bülteni
    • Resmi İlan Portalı
    • Nöbetçi Eczaneler
  • İLETİŞİM
 

Vali KÖŞGER, Cazibe Merkezi Programları Hakkında Değerlendirmelerde bulundu

24.02.2017
BİNGÖL, SÜTAŞ İLE CAZİBESİNİ ARTIRACAK  
 
Cazibe Merkezleri Programı kapsamında ŞÜTAŞ’ın Bingöl’de yapmayı planladığı 143 milyon dolar maliyetli entegre hayvancılık yatırımı sektöre canlılık katacak. Vali Köşger, bu programın kente katacağı değerleri anlattı.
Bingöl; tekstil kent ve organize sanayi bölgesinde tahsis edilmeye hazır arsalarıyla yatırımcılar için cazip imkânlar sunuyor. Vali Yavuz Selim Köşger, çalışmalar hakkında bilgi verdi.
 

Yapılacak yatırımlar için Bingöl OSB’deki boş parsel ve binalardan faydalanılabileceği gibi, OSB’de uygun parsel bulunmaması durumunda OSB dışındaki hazine arazilerinin de yatırımlara tahsis edilebileceğini hatta bu hususta bir çalışma yapılarak 37 hazine parselinin ön izinlerinin alınarak yatırıma hazır halde bekletildiğini belirten Vali Köşger, Bingöl’ün hazır Çağrı Merkezi Binası ve Tekstilkent Binaları ile yatırımlar için daha cazip bir durumda olduğunu vurguladı. Vali Köşger,  Bingöl’ün en güvenli kentlerden biri olduğunu dile getirirken, Bingöl’ün 2016 yılında tek cinayet işlenmeyen kent olduğuna dikkati çekti. Vali Köşger, Cazibe Merkezleri kapsamında sorulara şu cevapları verdi. 

Bingöl’ün Cazibe Merkezleri Programı kapsamında hangi avantajları bulunmaktadır?
Cazibe Merkezleri Programı kapsamında destek alan bir yatırımcı aynı zamanda Ekonomi Bakanlığının verdiği teşvik belgesi kapsamındaki faiz indirimi haricindeki diğer desteklerden (KDV istisnası, gümrük vergisi muafiyeti, sigorta primi işçi ve işveren hissesi desteği, gelir vergisi stopajı desteği, vergi indirimi) de faydalanabilir. İlimiz teşvik sistemi kapsamında 6. Bölge illeri arasında yer aldığı için ilimizde Cazibe Merkezleri Programı kapsamında yatırım yapacak yatırımcılar ayrıca teşvik belgesi kapsamındaki 6. bölge desteklerinden de faydalanabilecektir. 
İlimizde yatırımcıların hizmetine sunulmak üzere, yapımı tamamlanmış olan Tekstilkent Binaları (1 tanesi 5.000, 2 tanesi 2.500’er metrekare olmak üzere 3 adet bina), Çağrı Merkezi Binası (1.400 metrekare kapalı alan sahip) bulunmaktadır. Ayrıca, OSB’de çeşitli büyüklükteki 7 adet boş parsel bulunmaktadır. Bunun yanında     Fırat Kalkınma Ajansı ve Defterdarlık işbirliğiyle 2016 yılında yapılan çalışmayla 37 hazine parseli, ön izinleri alınarak yatırıma hazır halde bekletilmektedir.

Bingöl’ün yatırım açısından öne çıkan özellikleri nelerdir?
İlimiz, son yıllarda üniversite, havaalanı, yeni hastane binaları, büyük çaplı enerji ve sulama barajları, 20 civarında işletmenin üretim yaptığı OSB, duble yollar gibi kamu yatırımları; çağrı merkezleri, dört yıldızlı oteller, yüzlerce kişiye istihdam sağlayan tekstil fabrikaları gibi özel sektör yatırımlarıyla hızlı bir gelişim göstermektedir. Başta, geleneksel olarak yapılan hayvancılık sektörü olmak üzere, tarıma dayalı imalat sanayi, arıcılık, tekstil-konfeksiyon, kış turizmi, termal turizm, yapı malzemeleri ve mobilya imalatı, meyvecilik ve sebzecilik, madencilik ve enerji üretimi, çağrı merkezleri gibi sektörlerde önemli potansiyele sahiptir.

İlimizin sahip olduğu hayvancılık geleneği ile geniş mera ve çayır alanları başta küçükbaş olmak üzere hayvancılığı ön plana çıkarmaktadır. Bölgemizin en önemli geçim kaynaklarından biri olan hayvancılık, sağladığı istihdam, beslenme ve birçok sektöre girdi sağlaması açısından büyük önem arz etmektedir. Sektördeki yoğun devlet destekleri ve ilimizin coğrafi konumunun getirdiği pazarlama imkânları da sektörün gelişme potansiyeline olumlu katkı sağlamaktadır. Ziraat ve Veteriner Fakülteleri ile Et ve Süt Kurumu gibi hayvancılık sektörü açısından önemli kurumların varlığı sektörün gelişmesine katkı sağlayacaktır. Yakın zamanda ŞÜTAŞ tarafından Bingöl’de gerçekleştirilmesi planlanan ve 143.277.005 dolara finanse edilmesi öngörülen entegre hayvancılık yatırımının da sektöre önemli bir ivme sağlaması beklenmektedir.

İlimizin bölgesindeki kavşak noktası konumunda olması yatırımlar açısından önemli bir avantajdır. Kuzeyde Erzurum, Güneyde Diyarbakır, Doğuda Muş ve Batıda Elazığ İlleriyle çevrili olan Bingöl, Doğu-Batı ve Kuzey-Güney yönlerinde kavşak noktası konumundadır. Elazığ’a 145, Erzurum’a 184, Erzincan’a 215, Diyarbakır’a 146, Muş’a 113 ve Tunceli’ye 126 km mesafededir.  İlimiz, son yıllarda yapılan bölünmüş karayolları ağı yanında havayolu ve demiryolu ulaşım imkânlarına da sahiptir.

Bingöl’ün yatırım beklediği alanlar nelerdir, burada hangi yönde pozitif durumlar söz konusudur?
İlimiz öncelikle emek yoğun sektörler olan tekstil-konfeksiyon ve çağrı merkezi alanlarında yatırım beklemektedir. Bu beklentiler doğrultusunda olan Tekstilkent Binaları, Çağrı Merkezi Binasını tamamlayıp yatırımcıların hizmetine sunmak üzere hazır hale getirmiş durumdayız.

İlimiz coğrafi özellikleri ve ekonomik yapısı itibariyle hayvancılığa son derece elverişli bir durumdadır. Bu anlamda, entegre hayvancılık yatırımları öne çıkan bir yatırım alanıdır.
Ayrıca, termal tesisler ve kayak tesisleri anlamında da büyük bir potansiyele sahiptir. İlimizde, iki adet kayak merkezi bulunmaktadır. Bunlardan 950 metre pist uzunluğuna sahip olan Yolçatı Kayak Tesisi, 50 yatak kapasiteli kayak evi ve teleski bölümlerinden oluşmakta olup havalimanına uzaklığı 32 km’dir. 1600- 1700 metre pist uzunluğuna sahip olan Hesarek Kayak Merkezi, Bingöl Merkeze 34 km uzaklıktadır. Tesis 70 yatak kapasiteli otel binası, teleski, telesiyej ve baby lift bölümlerinden oluşmaktadır. Bu alanda yeni yatırımlar için önemli bir potansiyeli bulunmaktadır.
Bingöl önemli termal sulara sahip olup 2014 yılında Bingöl İl Özel İdaresi tarafından Bingöl Merkez Ilıcalar Kös Mevkiinde yapımı tamamlanan birinci sondaj kuyusunda 51 derece sıcaklığında ve saniyede 20 litrejeotermal su verimi elde edilirken, 2016 yılında yapımı tamamlanan ikinci sondaj kuyusunda da 55 derece sıcaklığında ve saniyede 18 litre jeotermal su verimi elde edilmiştir. Bingöl’ü bölgenin termal merkezi haline getirecek KENTPARK projesinin gerçekleşmesinin en önemli kısmı olan bu jeotermal suların Ilıcalar Beldesi’nden il merkezine isale edilmesi için bütün çalışmalar tamamlanmıştır. Şehir merkezine 5 km, havaalanına 12 km mesafede bulunan 110 dönümlük alan üzerinde 300 yataklı termal otel, AVM, Aquapark gibi yatırımları içeren Kentpark projesinin yakın zamanda yap-işlet-devret modeliyle hayata geçirilmesi planlanmaktadır. 

Bingöl’ün yatırımcı açısından güvenlik durumu nasıldır?
Bingöl'deki yatırımcıların buranın güvenliği ile ilgili bir kaygısı bulunmamaktadır. Yapılan anketlerde Bingöl, Türkiye'de güvenli iller bakımından 20'inci il. Bizim insanlarımız buradaki güvenlik hizmetlerinden Ankara veya İstanbul'da olduğundan daha memnunlar. Bingöl 2016 yılında cinayet işlenmeyen tek ildir.
Yakın zamanda ilimizde başlayacak Sütaş yatırımı da ilimizin güvenlik anlamında iyi durumda olduğunun bir göstergesidir.

Kentin gelece dönük planlama ve projelerinde neler var?
Bingöl’ü bölgenin termal merkezi haline getirecek KENTPARK projesinin yakın zamanda yap-işlet-devret modeliyle hayata geçirilmesi planlanmaktadır.  Türkiye’nin en büyük sanayi sitelerinden birisi olması planlanan 501 işyerini içerecek Yeni Sanayi Sitesi yatırım planlarına alınmış olup, kısa sürede tamamlanacaktır.
Bingöl OSB’de ilave alan için yer seçimi ve genişleme çalışmaları başlatılmış olup yeni sanayi parselleri oluşturulacaktır.

Kentin istihdam açısından durumu nedir? (Genç nüfus)
İlimizin 267.184 olan toplam nüfusunun % 66’sına tekabül eden 175.731 kişi 15-65 yaş aralığında çalışabilir nüfustur. Ayrıca emek yoğun sektörler açısından büyük öneme sahip ucuz işgücü potansiyeli yüksektir.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanılabilirlik
  • Bingöl İçin Üretiyorum
İnönü Mahallesi Genç Caddesi No:24 Hükümet Konağı / BİNGÖL
+90(426) 213 10 01-02
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız