• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Bingöl Valiliği
Bingöl Valiliği
Bingöl Valiliği
  • VALİLİK
    Resmi İlan Tablosu Yöneticilerimiz Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Mevzuat Tarihçe Valilik Birimleri Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • BİNGÖL
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Personeli İhbar/Şikayet İl Etik Komisyonu İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Bülteni Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
27
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Resmi İlan Tablosu
    • Yöneticilerimiz
      • Vali (Kadir EKİNCİ)
      • Vali Yardımcıları
        • Fatih KAYA
        • Muhammed Deniz KILINÇ
        • Abdullah ÖZÜBEK
      • Kaymakamlar
        • Emre ÇİFCİ (Adaklı Kaymakamı)
        • Muhammed ÇETİN (Solhan Kaymakamı)
        • Sedat ÖZDEMİR (Karlıova Kaymakamı)
        • Yusuf KAPTANOĞLU (Genç Kaymakamı)
        • Yücel ERDEM (Kiğı Kaymakamı)
        • Mustafa DİLEKLİ (Yayladere Kaymakamı)
        • Mehmet KAYA (Yedisu Kaymakamı)
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Mevzuat
    • Tarihçe
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari ve Mali Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • BİNGÖL
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Sivil toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • İl Etik Komisyonu
    • İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Bülteni
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Sivil toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • İl Etik Komisyonu
  • İnsan Hakları

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

 
112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ

1)   İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
 
2)   Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
 
3)   Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
 
4)   Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
 
5)    Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
 
6)   İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
 
7)   İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
 
8)   İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
 
9)   İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
 
10)   Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
11) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
 
12) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek
 
13) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
Kamu Hizmet Standartları Tablosu
 
İLETİŞİM 
 
TLF FAX E-POSTA
(426)213 18 99 (426)213 23 88 112acilcagri@bingol.gov.tr
 
 Medeni AMİL
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanılabilirlik
  • Bingöl İçin Üretiyorum
İnönü Mahallesi Genç Caddesi No:24 Hükümet Konağı / BİNGÖL
+90(426) 213 10 01-02